Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 9 marca 2017

W marcu jak w garncu...

... to temat najnowszego wyzwania na blogu ScrapAndMe :) Bo i cała prawda to! Raz sandały niemal człowiek zakłada - a na drugi dzień czapa i rękawice :D

Zrobiłam kartkę - taką marcową właśnie :) Niby zieleń i kwiaty, ale jednak jeszcze biel, śnieg czasem poprószy ;)







Zobaczcie jakie fajne prace zrobiły dziewczyny z DT :) Zapraszam do udziału w wyzwaniu :)



I jeszcze na koniec - super promocja z okazji Dnia Kobiet (u nas świętujemy do piątku!) - wszystkie papiery ScrapAndMe taniej o 25%!!!



Pozdrawiam


6 komentarzy:

  1. Pani Vairatko, ja Pani zdradzę, że ta kartka wielkanocna ogromnie mi przypadła do gustowia, a czy Pani zdradzi mi w zamian, jakiego użyła Pani wykrojnika do Wesołego Alleluja? Z góry dziękuję i pozdrawiam,
    Małgosia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D alez to żadna tajemnica, wprost przeciwnie - gorąco ten wykrojnik polecam! To napis z Craftpassion, w tym momencie niestety niedostępny w sklepie firmowym, ale może da się go znaleźć w innych sklepach? Trzeba poszukać :)
      http://www.craftpassion.pl/pl/p/Wykrojnik-Wesolego-Alleluja/120

      Usuń
    2. Wiadomość z pierwszej ręki - wykrojnik powinien być dostępny w sklepie firmowym CraftPassion pod koniec tygodnia :) A można poszukac w sklepach, które wykrojniki CP sprzedają - na blogu jest lista sklepów :)
      http://craftpassion-pl.blogspot.com/p/gdzie-kupisz-nasze-produkty.html

      Usuń
    3. Serdecznie dziękuję, nie omieszkam opróżnić półki z wykrojnikami Craftpassion, gdy się ona uzupełni, tudzież półki innego sprzedawcy owego zgrabnego akcesorium :) Pozdrowienia i wyrazy podziwu za całokształt twórczości,
      Małgosia

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)