Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 16 lutego 2017

Tęsknota za wiosną

Tęsknicie? Bo ja baaaaardzo!!! Nawet moja Zofia, która zimę uwielbia, pyta ciągle - mamo, kiedy ta wiosna?? :D
Przywołujemy więc wiosnę!!! Na blogu inspircyjnym Papier Czerpany ruszyło właśnie pierwsze wyzwanie w tym roku - Tęsknota za wiosną.
Ja zrobiłam bardzo kolorową karteczkę z kwiatami z papieru morwowego (zdradzę w sekrecie, że kwiatki wycinałam najzwyklejszym dziurkaczem sześciopłatkowcem... O ile papier czerpany nie chce zazwyczaj współpracować z dziurkaczami, o tyle z papierem morwowym pulchnym zaryzykowałam - i udało się! Delikatnie i ostrożnie, żeby dziurkacz się nie zaciął, ale udało się :)







Zapraszam serdecznie do udziału w naszym wyzwaniu :)



Do wykonania kartki użyłam:



Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥



1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)