Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 27 stycznia 2017

Słoneczne dzieciaki :)

To normalne, że zimą robią mi się takie słoneczne prace... Bo jak wytrzymać bez słońca?? Dziś miałam szczęście i słoneczko pięknie świeciło, może dlatego tak mi się przyjemnie robiło tą pracę :)

Na zdjęciu - oczywiście - Stanisław_Całuję_Rączki i Księżniczka_Zofia :P
W tle - piękny papier 13arts, potraktowany minimalnie mgiełkami, trochę paseczków z innych papierów, tekturka, tiul, kwiatki Doliny Tęczy i ćwieki.





Kwiatki "poupychałam" warstwowo, bez żadnych środków (pręcików, perełek itp). Wystarczy złożyć je na pół i przykleić z jednej strony.









Na koniec scrap powędrował do niesamowitej ramki przestrzennej z Pepco :P Za szybką może sobie wisieć i wisieć bezpiecznie :)





Ze sklepu Craftmanii polecam:



Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)