Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 23 stycznia 2017

Chrzest Święty chłopca/DT CraftPassion

Dziś mój dzień inspiracji na blogu CraftPassion :)

Przygotowałam prostą kartkę z okazji Chrztu Św. chłopca. Głównym elementem jest ozdobny napis "Pamiątka Chrztu Świętego",  naklejony w dwóch warstwach, przez co uzyskałam efekt cienia. Dookoła niego kwiaty i listki. Po przeciwnej stronie kompozycję uzupełniają chorągiewki.

Today I have for you simple baptism card for a boy. The main decorative element is the inscription "Pamiątka Chrztu Świętego", stuck in two layers, which obtained a shadow effect. Around the inscription I placed the flowers and leaves. On the opposite side of the composition complement flags.







Użyłam/I used:



Koniecznie zajrzyjcie do działu taśm klejących, gdzie pojawiły się uzupełnienia i nowości - dwustronne arkusze klejące!
You have to check adhesive tape section, where new products and complementation appeared - double sided adhesive sheets!




Ściskam :)
Hugs :)


1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)