Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 24 marca 2016

Sztuka to tworzenie sercem...

Między choróbskami, pracą a przygotowaniami do świąt dobrze jest znaleźć chwilę dla siebie i tego, co przynosi ukojenie :) to taki cudowny reset! I co lepsze - okazało się, że moim dzieciom nie przeszkadza jednak szumiąca w nocy nagrzewnica - JUPI!!! - mogę scrapować wieczorami!!! :D

Tak więc wczoraj wieczorem powstał taki kolorowy blejtram, z użyciem nowości z 13Arts oraz kwiatków i ćwieków Doliny Tęczy.



Poszczególne płatki kwiatów podmalowane są lekko mgiełkami, ecoliną i perłowym pigmentem.
Środki kwiatków to perłowy ćwiek i kuleczki styropianu :)











Fantastycznego blasku nadaje pigment perłowy - tekturkę pomalowałam wilgotnym pędzlem maczanym w perłowym proszku. Tak samo podmalowałam turkusowe kwiatki.



Ze sklepu CraftManii polecam:



Ściskam :)

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)