Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 29 lutego 2016

Z paseczków

A jednak jest jeszcze jedna dzisiaj ;)
Patchworkowa kartka wielkanocna, tło stworzone z pozszywanych paseczków papieru.









Kartkę zgłaszam na wyzwanie Artimeno - Patchworkowa praca.



oraz na wyzwanie Pracowni Rękodzieła SZOK - Zielono mi...



Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. piękna i radosna, uwielbiam patchworki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczne kolory, dobrane ścinki - zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne paseczki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak precyzyjnie zszyte!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wooow, kartka robi niesamowite wrażenie.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  6. Wooow, kartka robi niesamowite wrażenie.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Artimeno. Pozdrawiam. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny patchwork!Agata- radosna,wiosenna...piękna kartka!
    anias DT Artimeno

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)