Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 14 września 2015

Patchworkowe love

Kolejna - bardzo zaległa praca - zdobyłam z nią nagrodę od LemonCraft na czerwcowym zlocie, więc ma już kilka miesięcy ;)
Mój ulubiony sposób na wykorzystanie ścinków :) do tego tekturowe recyklingowe serca i trochę kwiatów.







A na koniec mam jeszcze wiadomość - dołączyłam do zespołu projektowego CraftManii :D
Jupiiii!!!!
Mam nadzieję, że będę potrafiła Was zainspirować do pracy z produktami tej marki :)




Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Wspaniała kartka ze ścinków , gratuluję dołączenia do grupy projektowej i życzę powodzenia , pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio też wykorzystywałam ścinki do podobnego celu. Nie wiem, czy to gromadzenie resztek wiąże się z potrzebą "zbieractwa", oszczędności, czy zamiłowania do danych kolekcji papieru (czasem aż żal je ciąć). Przyznam jednak, że opłaca się nie wywalać ścinek.

    Kartka przepiękna. Aż westchnęłam rozmarzona, oglądając zdjęcia.

    Gratuluję dołączenia do DT :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)