Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

sobota, 3 stycznia 2015

Wielka wyprzedaż w ScrapAndMe

Zapraszam do sklepiku ScrapAndMe - gdzie do 20 stycznia trwa mega wyprzedaż, związana z chwilową przerwą w działalności firmy... Macie ostatnią szansę by kupić fantastyczne papiery ScrapAndMe, na których miałam ogromną przyjemność pracować od kwietnia 2013roku...

Jest mi strasznie żal, że doszło do zawieszenia działalności firmy, ale mam nadzieję, ze to chwilowe trudności i ScrapAndMe wróci niebawem na rynek!!!
Więcej szczegółów na blogu ScrapAndMe.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)