Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 30 października 2014

Warstwowo

Witajcie :)
Dziś, wraz z DT ScrapAndMe, zapraszam Was do udziału w wyzwaniu - myślę, że dla wielu z Was będzie ono baaardzo przyjemne, bo kto nie lubi warstw?? Bo taka ma być właśnie praca - ma składać się z co najmniej 5 warstw oraz stempla.

Ja zrobiłam magnesik na lodówkę (w zasadzie to nie jeden, ale całe stadko, ale tak mi się fajnie pracowało z papierami ScrapAndMe, że nie mogłam się powstrzymać ;)













Zapraszam więc na bloga ScrapAndMe po dokładne wytyczne i po resztę inspiracji naszego DT oraz do udziału w wyzwaniu :) U nas zawsze wyzwania są z nagrodami :D




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)