Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 16 września 2014

Soczysty boxik

Jakiś czas temu trafiło mi się zamówienie w nietypowych jak dla mnie kolorach - okazało się, ze sa to ulubione kolory nowożeńców, w takich kolorach mieli zaproszenia ślubne, dodatki w czasie ślubu, nawet tort :) I takie miało być też to pudełeczko - w soczystych zieleniach i różu :)
Z pomocą przyszły mi papiery m.in.  ScrapAndMe :) Idealnie się sprawdziły :)

















Pozdrawiam (wciąż "urlopowo...) :)

6 komentarzy:

  1. Śliczne pudełeczko :)) Bardzo fajny radosny efekt daje ta kolorystyka :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Box cudownie, kolorowy, a torcik, mmm... marzenie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Aż się dusza raduje na takie pozytywne kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko! Jest cudne to Twoje maleństwo :) Pięknie je skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały kolorowy box, pięknie wygląda zestawienie fuksji i zieleni. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. No kolory faktycznie nietypowe ale jak pięknie się połączyły :)
    No i torcik śliczny :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)