Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 8 września 2014

Paski i kwiaty

Kilka dni temu na blogu ScrapAndMe pojawiło się nowe wyzwanie - tym razem Huma zaproponowała nam inspirację fotograficzną - główne wytyczne to paski i kwiaty.
Ja podeszłam do zdjęcia bardzo dosłownie, stąd też są podobne pasy (papier TwoFaces#7) i ręcznie robione ciemno różowe kwiaty.







Zerknijcie na bloga ScrapAndMe po inspiracje naszego zespołu, no i oczywiście po zdjęcie, które było inspiracją :) i koniecznie weźcie udział w wyzwaniu, bo w ScrapAndMe są zawsze nagrody ;) Czas - do 24 września :)
Zapraszam :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)