Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 7 lipca 2014

Ślubna shabby chic

Dziś mam dla Was kartkę ślubną w stylu shabby chic - jasną, pastelową, z perełkami, koronkami, tiulem, bielonymi tekturkami...









Ze sklepu SZMEKa polecam:

Papier:
Mushrooms - Agaricus
Deszczowa Piosenka 03
My Mind's Eye 27

Dodatki:
Tekturki - OWLove - ornamenty
Stempel gumowy
Button
Koraliki łupane jasno różowe
Różowe pręciki do kwiatków

Pozdrawiam serdecznie :)

Aaaa, jeszcze jedna sprawa - ponieważ przez wirusa przesłanego mi przez kogoś Facebook zablokował mi konto - przez jakiś czas będę tym kanałem niedostępna - w razie potrzeby proszę o maila!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)