Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 21 lipca 2014

Pamiątka Chrztu Świętego

Witam serdecznie :)
Dziś mam dla Was kolejną pamiątkę chrzcielną - tym razem jest to delikatna karteczka dla dziewczynki, cała w bieli, z niewielkim dodatkiem różu. Głównym elementem ozdobnym jest tekturkowa sukieneczka, która wraz z tekturowym dekorem pod napisem nadaje kartce odrobinę surowości i charakteru - żeby nie było za słodko ;)
Całość dodatkowo ozdobiona białymi perełkami w płynie.










Ze sklepu SZMEKa polecam:

Usłane różami II 06

Wiek niewinności 01
UHK Pastel - Jeden
Tekturki - Mix dziewczęcy
Tekturki - Dekor mini
Wstążka w kropki różowa
Guziki mix biały
Serwetka papierowa
Sznurek dekoracyjny
Perełki w płynie - białe
Różowe pręciki do kwiatków


Pozdrawiam gorąco - dosłownie ;)
vairatka



2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)