Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 28 lipca 2014

Albumik na chrzest

Dziś znów tematyka chrzcielna - ale tym razem jest to albumik dla chłopca. Wybrałam biel/ecru i granat oraz mało dodatków, bo to zdjęcia mają grać główną rolę - jedynie troszkę taśmy washi, kilka stempli, tekturki.








I kilka szczegółów:





..i kieszonka na CD ze zdjęciami z uroczystości:


Ze sklepu SZMEKa polecam:

Papiery UHK Naval Treaty - morska bryza
Naval Treaty - sztorm
Wiek niewinności bloczek

Baza do albumu 20cm x 20cm
Tekturki - dekor-mini
Różyczki papierowe 3cm
Różyczki papierowe 1,5cm
Stempel gumowy: Kiedy śmieje się dziecko...
Stempel gumowy: Spójrz w oczy dziecka...
Stempel gumowy: Piękne chwile...
Stempel gumowy: Zapamiętaj piękne chwile...

Pozdrawiam serdecznie :)

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)