Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 4 kwietnia 2014

Zaproszenia ślubne

Trafienie na idealną klientkę nie jest proste :) A ja miałam to szczęście... Klientka idealna, która ma podobny gust, zdaje się na mnie, a w dodatku mówi, że każdy egzemplarz może być inny :) Czy można chcieć więcej??? Może tylko, żeby takich klientów trafiało się więcej :P
Poniżej kilka przykładów z zamówienia :)















A tu dwa zaproszenia, na których papiery S&M pięknie komponują się z innymi :)





Szczegóły na blogu ScrapAndMe :) zapraszam :)




1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)