Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 21 kwietnia 2014

Kartka na Chrzest Święty

Poniedziałek Wielkanocny to często dzień, w którym chrzczone są dzieci.  I takie święto ma dziś malutka Weroniczka :) Z tej okazji powstała specjalnie dla niej słodka karteczka, w całości z idealnych na tą okazję papierów Galerii Papieru - Małe kobietki - a są one teraz naszym Produktem Tygodnia :)









Ze sklepu SZMEKa polecam:

Produkt Tygodnia:
Małe kobietki
02

03
05

Baza kwadratowa
Wstążka taftowa różowa
Tekturki OWLowe ornamenty
Różyczki białe 2cm
Białe kwiatki papierowe
Różyczki błękitne 1,5cm

Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam miłego wielkanocnego poniedziałku :)
 

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)