Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 19 lutego 2014

Mój skarb

Dawno nic nie liftowałam... Ciągle jakoś brak czasu :/ Ale ta praca chodziła za mną od dawna, w końcu znalazłam chwilkę i zrobiłam :) Tadam!!! Jest to lift  tej pracy autorstwa Anity Nosovej.

Moja interpretacja z diablicą Zośką w roi głównej :)






Pozdrawiam serdecznie i lecę po kawę, bo zasypiam na siedząco :/


11 komentarzy:

  1. Piękny oryginał, ale Twój lift jest równie piękny. Świetnie ułożyłaś kompozycję kwiatową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietny lift a twoja córcia to aniołek z iskierkami w oczkach

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniała praca! A córcia aniołek (czyżby po tacie? ) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna paca... cudowna !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. hahahah...ale Zośka ma tu uśmiech,jakby coś kombinowała,świetnie kontrastuje to z różowym tłme-jest boski!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne i nawet róż słodziutki

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie cuda, i LO, i córeczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeurocza kartka,"Twój skarb" i śliczna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny!! Napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za piękna bezowa pianka! Wygląda jak pod bezową pierzynką przez te kolory :) no i słodziak Zosia! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)