Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

niedziela, 12 stycznia 2014

Wyznanie miłosne w nietypowych barwach

Witajcie :)
Brak śniegu i bardziej wiosenna niż zimowa aura nastraja mnie optymistycznie (choć wiem, że taka pogoda nie jest dobra ani dla nas - choróbska, ani dla przyrody :/ Stąd taka kartka - na papierze miesiąca ScrapAndMe- Mountain Hiking, takim świeżym i delikatnym, a jednocześnie energetycznym, z dodatkiem żółtych astrów i brązowych róż, zielonej koronki i zafarbowanej na perłową zieleń gazy. Tak wiosennie :)









Użyłam:




Zapraszamy do działu Promocje, gdzie znajdziecie artykuły pasujące do kompozycji z naszym papierem miesiąca - w atrakcyjnych cenach :)

Pozdrawiam



3 komentarze:

  1. Śliczna kartka,podoba mi się kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się ta kartka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba - świetnie skomponowana! Tak samo jak praca z poprzedniego posta ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)