Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 23 stycznia 2014

Mini notesik

Witam serdecznie :)

Dziś kolejny post, w którym rolę główną grać będą papiery Kaisercraft - Tea Break. Rewelacyjna jest ta kolekcja!!! Tym razem powstał malutki notesik, w sam raz do damskiej torebki, na podręczne notatki i zapiski. Kolorowy i energetyczny - na przekór zimie :P
Nie ozdabiałam okładki zbyt wypukłymi elementami, żeby nie uszkodziły się w trakcie intensywnego używania (a tak planuję go używać ;). Róże na tiulu i kilka papierowych, do tego wycięty różany motyw z tego arkusza. Notesik zapinany jest na gumkę owiniętą wokół epoksydowego ćwieka.






Zwykłe kartki w kratkę - lekko postarzone wodą i distressem, mają kolorowe przekładki wycięte z arkusza Kingston i Yo-yo. W większości z pozytywnym hasłem ;) Ot tak, dla przypomnienia, co jest ważne :)






Po szczegóły materiałowe odsyłam na bloga Stonogi.pl :)

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)