Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

niedziela, 27 października 2013

Pod dyktando

..i to tym razem moje dyktando ;) Jakiś czas temu była moja kolej w Diabelskim Młynie na napisanie dyktanda. Ale nie zrobiłam tego jak robi się zazwyczaj - do istniejącej już kartki. Napisałam je całkiem na sucho, a dopiero potem kartkę kleiłam. Miałam więc taką samą zabawę jak pozostali uczestnicy i też nie wiedziałam co mi z tego wyjdzie (no oprócz tego, że w głowie miałam jej wyobrażenie w czasie pisania...) I wyszła mi taka oto karteczka :)







W piątek na blogu DM pokazałam prace dziewczyn z zespołu, a dziś wszystkie nadesłane :) Zapraszam do oglądania, jak różne prace można stworzyć do jednego przepisu ;)
 

Pozdrawiam serdecznie :)

5 komentarzy:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)