Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 24 czerwca 2013

Witaj na świecie Haniu!!

Witam!
Dziś chciałabym pokazać komplecik dla dłuuuuugo wyczekiwanej Hani :) Komplecik składa się z karteczki i mini-albumiku :) Albumik zrobiony jest na bazie podkładek piwnych rożnego kształtu ;) Podkładki okleiłam fakturowanym papierem bazowym , i dodałam troszkę ozdób papierowych + zdjęcia.
Na karteczce wylądowały wycinanki tekturowe i dużo kwiatów - w końcu to dziewczynka :) Różowe tło jest lekko rozbielone farbą akrylową.













Ze sklepu Stonogi.pl wykorzystałam:

tekst tekst tekst tekst
tekst tekst tekst tekst
tekst tekst tekst tekst


Pozdrawiam serdecznie :)



8 komentarzy:

  1. Przesłodki komplecik, kolory w sam raz dla małej dziewczynki, moja Hania uwielbia różowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i słodkie - dokładnie takie, jak być powinno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kartka jak kartka, ale ten album to dopiero cos!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne! super pomysł na album!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak ślicznie:)Pozdrawiam serdecznie i posyłam moc uścisków w ten słoneczny czas!
    Peninia*
    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja lubię te Twoje małe,pocieszne albumiki...piękny komplet,niezwykle rozczulający i wzruszający :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)