Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

sobota, 1 czerwca 2013

Babeczki

Witajcie!!
Dziś chciałabym przedstawić Wam LO :)
Kwiatowa, kobieca kompozycja i cudne Babeczki w roli głównej (wszystkie...) :)

Wykorzystałam tu motyw serwetkowy - przepiękne róże. Ostatnią warstwę serwetki - tę z nadrukowanym motywem - "przykleiłam" przy pomocy folii spożywczej i żelazka do kartonu, a następnie wycięłam. Jest tu też sporo embossingu na gorąco i stemplowany motyw serwetki. Do tego trochę koronek - bawełnianych, stylonowych i papierowych. Całość uzupełnia fantastyczny papier Primy. Wszystko podklejone jest kosteczkami 3D, by nadać całości pracy przestrzenny efekt.











Ze sklepu Stonogi.pl wykorzystałam:

tekst tekst tekst tekst
tekst tekst tekst tekst
tekst tekst tekst tekst



Pozdrawiam serdecznie :)

3 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)