Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 30 kwietnia 2013

Zaproszenia na sesję foto - S&M

Dziś kolej na moją pierwszą inspirację na blogu ScrapAndMe.
Chciałam Wam pokazać proste zaproszenia na dziecięce sesje fotograficzne.
Na cudnych pastelowych papierach ScrapAndMe, które nawet nie potrzebują całego mnóstwa dodatków, by dobrze się prezentować ;) U mnie - minimalna ilość dodatków - tekturka, kwiatek, odrobina taśmy washi.
Wersja dla dziewczynki i chłopca.









Do wykonania kartek użyłam papierów z najnowszej kolekcji ScrapAndMe - Sweet dreams, nr: 01, 02 oraz 03 i 04.

Przypominam jeszcze o trwającym wyzwaniu - robimy prezent na Dzień Mamy :)

Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej, spokojnej majówki :)


2 komentarze:

  1. Witam Ciebie bardzo serdecznie.Ładnie i ciekawie tu u Ciebie-zostaję i rozgoszczę się jeśli pozwolisz,a w wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam.J.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)