Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 10 kwietnia 2013

W kolorach tęczy

Dziś mamy dla Was rewelacyjne wyzwanie w Diabelskim Młynie -
wyzwanie z nagrodą od ScrapCafe :)

Tematem dzisiejszego wyzwania jest TĘCZA.
Ale nie chodzi o tęczowo kolorowe prace - każda praca musi zawierać tylko jeden z kolorów tęczy :)
Z ewentualnym dodatkiem jakiegoś neutralnego koloru.

Ja wybrałam soczysty pomarańczowy :)





Zobaczcie, jak tęczowo jest na Diabelskim blogu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)