Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 11 stycznia 2013

Moje marzenie

Chiny, zawsze o nich marzyłam... Jeszcze tym razem w sferze marzeń, ale mam nadzieję, że kiedys wreszcie to się zmieni i zrobię scrapa, baa - grubaśny album dokumentujący wyprawę do Państwa Środka :)
A tymczasem - scrap na wyzwanie w scrapuj.pl -
"Moje miejsca #3 – miejsce, w którym nigdy nie byłam/łem, a chciałabym/łbym je zobaczyć"




Dziękuję za odwiedziny i komentarze!!! Bardzo wiele dla mnie znaczą!!!

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. Agatko,to ja proponuję wspólny wyjazd.Tylko ja Cię zostawię w Chinach i pojadę dalej do wymarzonej Japonii :) piękne te nasze marzenia....szkoda,że tak odległe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu, zwiedzimy Chiny i pojedziemy dalej razem... :) Odległe, to nic, marzyć i tak trzeba :)

      Usuń
  2. Cudne marzenie i świetny scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny scrap! Należy marzyć chociażby po to zeby takie ładne rzeczy robic! Dziękuje za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)