Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

środa, 9 stycznia 2013

Mam niezwykłą przyjemność...

...ogłosić, że kilka dni temu dołączyłam wraz z Teo do grona projektantek Diabelskiego Młyna!!! Wielki to dla mnie zaszczyt :)
I taką mam piękną sukieneczkę ;)

Dziś w Diabelskim Młynie ruszyło nowe wyzwanie kolorystyczne, do bardzo ciekawej palety :)


Ja zaproponowałam karteczkę i kalendarz :) Kolorki są cuuudne, więc bardzo musiałam się pilnować i ograniczyć do dwóch tylko prac... ;)





Kalendarz zgłaszam przy okazji na wyzwanie w Kreatywnym Polu :)

Odwiedźcie koniecznie diabelskiego bloga i zobaczcie jakie piękne prace stworzyły pozostałe dziewczyny! I oczywiście zapraszam do wzięcia udziału w wyzwaniu :)



12 komentarzy:

  1. Ja też gratuluję. Kolorek energetyczny wspaniale ożywił pozostałe. Interesujące obie prace :-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne prace!! na kalendarz zwróciłam szczególną uwagę już przeglądając post na diabelskim :)
    kartka też super!!!

    i gratuluję dołączenia do miłego grona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, wspaniała wiadomość! :)
    Kartki śliczne, ogromnie podobają mi się kwiaty! Kolory świetne, ożywcze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Życzę nieustającej weny i twórczych pomysłów w pracy Projektantki! Mnie też wyzwanie ( i kolorki ) bardzo przypadły do gustu, a Twoje prace są wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są Twoje , podziwiam. Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kalendarz! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu! Edi-th DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały kontrast! Dziękuję za udział w wyzwaniu- Pozdrawiam gorąco- ScrapMan DT Kreatywne Pole.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne obie, ale w pierwszej środek kwiatu mnie zachwycił, cudny pomysł i wykonanie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)