Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 17 września 2012

Pudełko na zdjęcia - turkusy :)

Witam po przerwie!! Troszkę stęskniłam się za internetem, ale - co mnie bardzo cieszy - rozstanie na dwa tygodnie nie było aż tak bolesne, jak się tego wcześniej obawiałam :) Uff, nie jestem jeszcze aż tak bardzo uzależniona!!
Bardziej stęsknilam się natomiast za papierkami. Toteż jeszcze wczoraj, niemal prosto z auta ;), zasiadłam do biureczka, i szybciutko zrobiłam trzy pudełeczka na fotki weselne - w trzech wersjach kolorystycznych, dzisiaj pokazuję pierwsze - turkusowe. Przyznam się, że to podoba mi się najbardziej...








Pudełko ma głębokość ok. 1,8 cm, i mieści dużo zdjęć w formacie 15x21cm. Wklejone jest między dwie sztywne okładki - wierzch jest ozdobiony, a całość związana jest wstążką.Wewnątrz pudełka wklejona jest tasiemka, przy pomocy której można łatwo wyjąć zdjęcia.
Więcej fotek postaram się pokazać przy następnym pudełeczku :)


11 komentarzy:

  1. śliczne pudełeczko a kolor <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczka na zdjęcia to ciekawa sprawa, zawsze są już wywołane i gotowe pod ręką do scrapowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, śliczne kolorki wybrałaś i pudełko wygląda pięknie, nie ma zbędnych ozdób więc jest też bardzo praktyczne. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i eleganckie pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kolorystyka i delikatne ozdoby. Super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekne jest. kolor nasycony a jednak taki delikatny w tym wydaniu. Bardzo mi sie podoba. Cudne pudełko

    OdpowiedzUsuń
  7. kolorki są genialne a pudełeczko na zdjęcia ogólnie jest wyśmienitym pomysłem! Super .. czekam na kolejne projekty z ciekawością !!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne pudełeczko!!! Robi wrażenie;) i bardzo ciekawy pomysł...ja też muszę się wziąć za zrobienie takiego cuda;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przecudnej urody pudełka! I pomysł świetny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)