Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 5 lipca 2012

Zosia tu rządzi ;)

Kolejna praca zlotowo-konkursowa. Tym razem zawieszka na konkurs Galerii Papieru. A tu udało mi się zająć trzecie miejsce, ha :D Ta moja Zośka przynosi mi szczęście ;)











Eh, znów mam Stasia w domu, znów jelitówka :/ A w taki upał to wyjątkowo nic przyjemnego... A mi się zebrało na remont i generalne porządki w domu... Wesoło...


2 komentarze:

  1. Patrząc na Zośkę,nie mam żadnych wątpliwości ,ze ona rządzi w waszej rodzinie.Pewnie rozbraja Was wszystkich uśmiechem :)) A ja nie mam nic przeciwko żebyś zabierała Zośkę na zloty,skoro przynosi ci szczęście i jest taka grzeczna to musisz korzystać.A "ciocia"Basia chętnie Zosiulkę zabawi :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna ta zawieszka, taka soczyście kolorowa i z mnóstwem szczegółów do podziwiania, jest przy tym bardzo dziewczęca i nie przesłodzona więc będzie idealna również na późniejsze lata :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)