Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 11 lutego 2011

Miłośnie i romantycznie...

Zakochana w stylu Enczy, Karoli, Zuziuchy i kilku jeszcze niesamowicie zdolnych osób - chciałam spróbować czegoś innego. W zasadzie zaczęłam od liftu Betikowej kartki, no i mnie wciągnęło - szarpania, szycia, stara książka, wycinane kwiaty, pastelowe kolory... Baaaardzo mi taki styl odpowiada :)







Wczoraj był taki piękny dzień, a dziś znowu plucha :( Ja wiem, że dopiero luty, ale już chcę wiosny!!!

6 komentarzy:

  1. no powiem Ci, że jest świetnie!
    A co do tego stylu, to właśnie taki mi się w kartach podoba najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmmmmm wyszło bardzo, bardzo "Enczowo".... :) Śliczna kartelucha!

    OdpowiedzUsuń
  3. I bardzo wyszło świetnie =] Cudowna =]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)