Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

piątek, 5 listopada 2010

Lawendowo i pachnąco

Kolejny wpis do albumu wędrującego - tym razem album Doroty G. "Fioletowy bzik". Lawenda być może jest zbyt oczywistym skojarzeniem z fioletem, ale ja lawendę uwielbiam i nie mogłam jej ominąć ;)
Nie wiem jak to się stało, że w tym roku zabrakło u mnie suszonej lawendy - chyba byłam w czasie ścinania bardzo nieobecna... Dlatego we wpisie musiałam ratować się lawendą sklepową, choć i ta pachnie pięknie :) Oczywiście jest też haftowana torebeczka na susz - Dorotko, postarasz się sama o lawendę w przyszłym roku, dobrze?








I pierwsze próby z embossingiem na gorąco - rewelacyjna sprawa, mimo że z pomocą żelazka ;)



Przepraszam, że tak bardzo zaniedbałam Wasze blogi - strasznie cierpię na brak czasu...
I obawiam się, że przed Świętami lepiej już nie będzie... :(
Ściskam mocno!!!

5 komentarzy:

  1. Kochana... przepiękny wpis =] Te delikatne zielone dodatki są rewelacyjne... Bardzo mi się podoba =]

    A czasu to nie tylko Tobie brakuje =] Ja też niby powinnam mieć go więcej, ale powiem brzydko "dupa"... =]

    Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny wpis :)z czasem to tak jest... a efekt embossingu cudny - muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kolory. Uspokaja samo patrzenie na cudo które stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno tu nie zaglądałam. W ogóle opuściłam się ostatnio ze scrapowaniem...i żałuję jak patrze na te cuda. W sumie nie wiem, gdzie się wpisać, bo każda praca jest cudowna, estetyczna. Fiolet i lawenda są przepiękne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)