Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

czwartek, 12 sierpnia 2010

Ogrodniczki

Karteczka - ogrodniczki, wg kursu Agnieszki w I love Scrap. Na razie spróbowałam formy, zrobiłam szablonik i przygotowałam do dalszej "produkcji". Następną pokombinuję troszkę z kolorami i papierami, teraz nie miałam do tego głowy, dlatego kartka prawie identyczna z tą kursową :)




Jeszcze jest do zrobienia sukieneczka, tylko na razie czasu brak...

Pozdrawiam i ściskam wszystkich odwiedzających :)

6 komentarzy:

  1. Nie mam dzieciaczków, żeby im takie kartki robić, ale bardzo lubię takie nietypowe kształty, dlatego ubranka Agnieszki strasznie mi sie podobają, również w Twoim wydaniu! Czekam na sukienkę:-)

    P.S. Ja tez się czuję wiecznie poczatkująca:-) zwłaszcza, jak dziewczyny zaskoczą wyzwaniem:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo ta karteczka też za mną chodzi =]Twoja wyszła ślicznie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez jestem zachwycona pracami Agnieszki..a karteczka wg jej kursiku wyszla Ci przepięknie!Te dzieciowe karteczki maja tyle w sobie uroku,prawda?

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam prace Agnieszki, ale do Ciebie też bardzo chętnie zaglądam. Piękne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję serdecznie za tak miłe słowa!!!
    Dziś miałam strasznie ciężki dzień,a komentarze od Was dodają mnóstwo siły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)