Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

poniedziałek, 5 kwietnia 2010

Album na Chrzest

Pokazuję w końcu przygotowywany od dawna album chrzcielny dla Patryczka. Strasznie dużo przyjemności przyniosła mi praca nad nim :)














I troszkę szczegółów:









Album ma rozmiar 20x20cm, miejsca na zdjęcia, jest na bazie papierów wizytówkowych o różnej fakturze, dla urozmaicenia dodałam papier Marie Antoinette z Ils, kwiatki z Latarni Morskiej i z magdowo.pl, plus moje szydełkowe, trochę dodatków atłasowych, koraliki perełkowe, guziczki, ćwieki, wstążki... Literki wycinałam sama, ale ostatni raz... trochę to bolesne :) A listki, hmm - Mrouh by się ucieszyła...- wycięte dzięki "szablonowi" z pudełka po herbacie :) Ale na wyzwanie nie będę tego zgłaszać...

4 komentarze:

  1. bardzo ładny :) i świetnie "wypełniony". ja zawsze mam dylemat nad proporcjami dodatków w środku, a Ty je super wyważyłaś :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny albumik, pamiątka na całe życie. Wyrazy podziwu za ręczne wycinanie literek.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny album - widać że robiony z przyjemnością bo piękny Ci wyszedł. Jest lekki przejrzysty i spójny. Podziwiam szczerze - cudnie przeszyłaś listki a kwiaty szydełkowe mmmmm marzenie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Wam ślicznie za słowa uznania, tym bardziej dla mnie cenne, bo to mój pierwszy album w życiu...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)