Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 9 marca 2010

Zainspirowana...

...pięknymi pracami Brises nie mogłam się powstrzymać przed spróbowaniem stworzenia czegoś choć minimalnie przypominającego wzory... Tym bardziej, że w Akademii Scrapbookingu jest właśnie kurs Brises na kartkę - jajko i szablon do niej :)
Zdaję sobie sprawę, że jajo jest mocno niedoskonałe, ale poćwiczę i zobaczycie za czas jakiś :)



I jeszcze jedno, tym razem na kartkowej bazie.

2 komentarze:

  1. Zielone jajo bardzo optymistyczne i wiosenne - BRAWO :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. A za mną ciągle chodzi ten turkus i jest dla mnie baaaardzo wiosenny :) Dziękuję Malflu za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)