Scrapbooking jest moją pasją od wielu lat. Z ogromną przyjemnością i sercem projektuję i tworzę kolorowe albumiki, kartki, zaproszenia i inne papierowe drobiazgi. Będzie mi miło, gdy znajdziesz u mnie coś dla Siebie... Chętnie wykonam także prace na indywidualne zamówienie. Zapraszam do zakładki "Tu kupisz moje prace", gdzie znajdują się linki do mojego sklepu i galerii internetowych, zachęcam też do kontaktu mailowego (sklep@vairatka.pl).

wtorek, 26 stycznia 2010

A u mnie już Wielkanoc...

Mimo, że za oknem trzaskający mróz, wyjść z wózkiem nie można - bo hałdy śniegu, nawet lód na oknie wewnątrz... mimo to, a może wlasnie dlatego, że mam dosyć zimy i chcę już wiosny - zaczynam robić kartki Wielkanocne :)
Karteczka zrobiona według cardmapki #24 ze scrapmapek . Kolory może bardziej bożonarodzeniowe, ale kto powiedział, że Wielkanoc nie może być niebieska?? Jak wiosenne niebo :)




2 komentarze:

  1. Był jakiś problem z wstawianiem komentarzy, pozmieniałam ustawienia i próbuję czy działa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz :)